Reklamation

Vi beklager meget hvis der måtte være en fejl på dine sko.

Oplever du en fejl eller mangel på dine ANGULUS sko, skal du reklamere til den butik, hvor du har købt skoene jvf. købeloven. Du skal medbringe din kvittering.

Som forbruger har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten dækker produktionsfejl og omfatter dermed ikke slidtage eller fejl der er opstået som følge af forkert behandling af produktet. Såfremt du ikke er tilfreds med en reklamationsafgørelse, kan du sende en klage til Nævnenes hus

Reklamation af varer købt på ANGULUS.dk

For at vi nemmest kan behandle din reklamation, bedes du sende en mail til os på: webshop@angulus.dk. Beskriv problemet, og send billeder med der viser fejlen/manglen samt dit ordrenummer. Vi kan desværre – jf. ovenstående – kun behandle reklamationer der er købt på angulus.dk.

Vi kontakter dig hurtigst muligt, normalt indenfor 1-2 hverdage efter vi har modtaget din reklamation. Ofte vil vi bede om at få sendt skoene ind til vores hovedkontor. Enten til reparation, ombytning eller vurdering hvis vi er i tvivl om det er en reklamation. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine fragtudgifter.

Har du spørgsmål? Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. +45 44 92 87 61 eller webshop@angulus.dk